Doprava a platba

Možnosti platby:

  • dobírka

  • bankovní převod

  • on-line bankovní převod

  • on-line platba kartou (Comgate platební brána)

Cena dopravného:

Při nákupu nad 1400 Kč s DPH je doprava zásilky zdarma!

  • GLS - Parcel Shop                       65 Kč (+ 39 Kč dobírka)

  • GLS - na adresu                          89 Kč (+ 39 Kč dobírka)

  • Balíkovna                                      109 Kč (+ 39 Kč dobírka)

  • Balíkovna Plus - na adresu       69 Kč (+ 39 Kč dobírka)

  • Zásilkovna - Z-point                   79 Kč (+ 39 Kč dobírka)

  • Zásilkovna - na adresu              109 Kč (+ 39 Kč dobírka)

Uvedené ceny jsou včetně DPH. Cena za zásilku platí pro celou Českou republiku.
 

Přepravci – podrobný popis:

GLS - Parcel Shop (a GLS Parcel Box) :

  • Doručení balíku na několik tisíc výdejních míst tzv. GLS Parcel Shopů nebo GLS Parcel Boxů po celé ČR a to obvykle do 1-2 pracovních dní od převzetí balíku přepravní službou.

  • Možnost placení dobírky hotově nebo online přes GoPay, nebo na některých Parcel Shopech i platební kartou.

    U GLS Parcel Boxů lze dobírku uhradit online přes mobilní aplikaci GLS CZ. Případně je možné dobírku zaplatit u modrého GLS Parcel Boxu platební kartou přímo v platebním terminálu a u AlzaBoxu nebo solárního GLS Parcel Boxu pomocí online platební brány GoPay, na níž je odkaz v SMS zprávě a e-mailu od GLS.

  • Před doručením obdrží příjemce e-mail s odkazem, kde může zadat pokyn na přesměrování balíku do výdejního místa GLS.

  • V okamžiku doručení do výdejního místa Parcel Shopu příjemce obdrží SMS a e-mail s PIN kódem pro vyzvednutí balíku.

    V případě doručení do GLS Parcel Boxu příjemce obdrží v mobilní aplikaci GLS CZ PIN kód a QR kód pro vyzvednutí balíku.

  • V případě doručení do GLS Parcel Shopu je možné balík vyzvednout po dobu 5ti pracovních dní kdykoliv během otevíracích hodin zvoleného Parcel Shopu. K výdeji balíku je nutné předložit PIN kód, který příjemce obdrží v SMS nebo e-mailem. Pokud příjemce nestačí balík během 5ti pracovních dnů vyzvednout, může si požádat o prodloužení úložní doby o další tři pracovní dny na telefonním čísle +420 567 771 111.

    V případě doručení balíku do GLS Parcel Boxu nebo AlzaBoxu má příjemce na vyzvednutí 3 kalendářní dny s možností prodloužení o další 3 kalendářní dny. O prodloužení lze zažádat na info@gls-czech.com nebo +420 567 771 111 s číslem balíků.

  • V případě, kdy se blíží konec úložní doby a balík stále není vyzvednut, GLS zasílá upomínkovou SMS zprávu s informací o vypršení lhůty. V případě uplynutí této lhůty bude balík vrácen zpět odesílateli.

     

GLS - na adresu:

  • Doručení balíku na adresu příjemce obvykle do 1-2 pracovních dní od převzetí balíku přepravní službou.

  • Možnost placení dobírky hotově nebo platební kartou přímo u řidiče.

  • Při převzetí balíku Vám GLS pošle email a SMS zprávu s informací o doručení balíku následující pracovní den a s číslem balíku pro jeho sledování na stránkách GLS.

  • V den doručení Vám GLS pošle SMS a e-mail s PIN kódem pro vyzvednutí balíku obsahující telefonní číslo na řidiče a informací o dvouhodinovém rozmezí, kdy bude balík doručen.

  • V případě neúspěšného doručení balíku podnikne GLS další 2 pokusy o jeho doručení.

  • Po prvním neúspěšném doručení balíku obdržíte od GLS odkaz na online aplikaci Delivery manager, kde si můžete pohodlně a zdarma nastavit parametry pro další doručení balíku, včetně vyzvednutí balíku ve více než 1600 výdejních místech (GLS Parcel Shopech) po celé ČR.

  • Pokud příjemce nestačí balík během dané lhůty vyzvednout, může si požádat o prodloužení úložní doby na tel. čísle 567 771 111 nebo info@gls-czech.com.

  • Pokud další pokusy o doručení nejsou úspěšné a s příjemcem se nepodaří navázat kontakt, případně s ním nalézt alternativní řešení, je balík vrácen zpět odesílateli.

     

Balíkovna:

  • Doručení balíku na několik tisíc výdejních míst - Balíkovna na poště, Balíkovna mimo poštu a do samoobslužného boxu.

  • Platby dobírkou:

    Balíkovna na poště:

    Možnost placení dobírky hotově nebo platební kartou na všech poštách.

    Balíkovna mimo poštu:

    V některých Balíkovnách u partnerů Balíkovny není možné platit kartou. U těchto Balíkoven můžete využít platbu převodem online kartou. Vyhledejte si váš balík ve Sledování balíku a pokud je už připravený k vyzvednutí, klikněte na tlačítko „Zaplatit kartou online“.

    Další možností je platba prostřednictvím mobilní aplikace. Zaplatit můžete také pomocí odkazu v emailu. Ten je odesílán ve chvíli, kdy je balík připravený k vyzvednutí.

    Balíkovna v samoobslužném boxu:

    Pokud balík čeká v samoobslužném boxu a je na dobírku, pak je nutné jej zaplatit předem online kartou. Dokud balík není zaplacený, nejde schránku otevřít. Vyhledejte si váš balík ve Sledování balíku a klikněte na tlačítko „Zaplatit kartou online“. Další možností je platba prostřednictvím mobilní aplikace. Zaplatit můžete také pomocí odkazu v emailu. Ten je odesílán ve chvíli, kdy je balík připravený k vyzvednutí.

  • Vyzvednutí balíku:

    O celém průběhu doručování balíku na adresu vás bude Balíkovna informovat pomocí e-mailových avíz. V den doručení vám přijde SMS.

    Balíkovna na poště:

    Pro vyzvednutí na poště budete potřebovat kód pro vyzvednutí, který najdete v e-mailu, SMS nebo mobilní aplikaci, a jméno příjemce balíku. Vyzvednout balík můžete i pomocí dokladu totožnosti. Na poštách se můžete setkat s vyvolávacím systémem. Na něm stiskněte tlačítko „Vyzvednutí s kódem“ a zadejte kód pro vyzvednutí. Na řadu pak půjdete do pár minut.  

    Balíkovna mimo poštu:

    Pro vyzvednutí u partnerů Balíkovny budete potřebovat kód pro vyzvednutí, který najdete v e-mailu, SMS nebo mobilní aplikaci, a jméno příjemce.

    Balíkovna v samoobslužném boxu:

    Pro vyzvednutí zadáte kód pro vyzvednutí na displeji boxu. Otevře se schránka, vyzvednete balík, schránku zavřete a je hotovo. Pokud máte balík s dobírkou, zaplaťte ji předem přes Sledování balíku, pomocí odkazu v e-mailu nebo v mobilní aplikaci. Dokud balík není zaplacený, nejde schránku otevřít.

  • Balík může vyzvednout i někdo jiný. Stačí mu předat kód pro vyzvednutí spolu se jménem adresáta nebo číslem balíku. Kód najdete v e-mailu, SMS nebo v mobilní aplikaci.

  • Balíky připravené k vyzvednutí na poštách nebo u partnerů Balíkovny počkají 7 kalendářních dní. Balíky připravené v samoobslužných boxech čekají 2 pracovní dny. Přesnou dobu pro vyzvednutí vašeho balíku zjistíte ve Sledování balíku, v e-mailu nebo v mobilní aplikaci. Jakmile se bude blížit konec doby pro vyzvednutí, přepravce Vám dá vědět e-mailem nebo SMS.V případě uplynutí této lhůty bude balík vrácen zpět odesílateli.

  • V případě, že samoobslužný box nefunguje (například displej), najdete na každém boxu telefon na zákaznickou podporu nebo kontaktujte Balíkovnu na telefonu +420 218 218 218 .

     

Balíkovna Plus – na adresu:

  • Doručení balíku na adresu příjemce obvykle do 1-2 pracovních dní od převzetí balíku přepravní službou.

  • Možnost placení dobírky hotově nebo platební kartou přímo u řidiče.

  • O celém průběhu doručování balíku na adresu budete informováni pomocí e-mailových avíz. V den doručení vám přijde SMS a řidič se s vámi po telefonu dopředu spojí.

  • V případě neúspěšného doručení balíku je balík uložen na nejbližším výdejním místě, a to v Balíkovně na poště, Balíkovně mimo poštu nebo v samoobslužném boxu. Balík si pak jednoduše vyzvednete pomocí kódu, až se vám to bude hodit.

  • V případě neúspěšného doručení na adresu a nevyzvednutí balíku na výdejním místě, na které je balík přesměrován, po uplynutí lhůty pro uložení bude balík vrácen zpět odesílateli.

     

Zásilkovna – Z-Point (Z-BOXy a výdejní místa Zásilkovny):

  • Doručení balíku na několik tisíc výdejních míst Zásilkovny tzv. Z-BOXů nebo výdejních a podacích míst Zásilkovny po celé ČR a to obvykle do 1-2 pracovních dní od převzetí balíku přepravní službou.

  • Možnost placení dobírky hotově, bezkontaktně pomocí platební karty nebo předem v mobilní aplikaci Zásilkovna. Klávesnice na Z-BOXech nemají platební terminály, proto případnou dobírku není možné zaplatit platební kartou přímo u Z-BOXu.

  • Jakmile odesílatel předá balík k přepravě, Zásilkovna vám pošle e-mail s trasovacím číslem. Cestu vašeho balíku tak můžete sledovat online.

  • Po doručení balíku na výdejní místo nebo do Z-BOXu vám Zásilkovna pošle notifikaci do mobilní aplikace, e-mail, případně SMS s heslem. Od této chvíle si balík můžete vyzvednout.

  • Na výdejních místech je standardní úložní doba 7 dnů a prodloužení je možné o 7+7 dnů (tedy celkem na maximálně 21 dnů).

    V případě Z-BOXů máte na vyzvednutí 2 kalendářní dny. Prodloužení je možné maximálně o 1 den na celkové 3 kalendářní dny.

    Úložní dobu můžete balíku prodloužit na webu a v mobilní aplikaci Zásilkovny.

    Během vánoční sezóny může být úložní doba a možnost jejího prodloužení dočasně upravena. Tyto informace se vždy včas dozvíte na blogu a na sociálních sítích Zásilkovny.

  • V případě, že si balík nestihnete vyzvednout, bude automaticky zaslána zpět odesílateli jako tzv. „vratka“ a odesílatel vám ji musí následně poslat znovu.

      

Zásilkovna - na adresu:

  • Doručení balíku na adresu příjemce obvykle do 1-2 pracovních dní od převzetí balíku přepravní službou.

  • Možnost placení dobírky hotově nebo platební kartou u řidiče.

  • Jakmile odesílatel předá balík k přepravě, Zásilkovna vám pošle e-mail s trasovacím číslem. Cestu vaší zásilky tak můžete sledovat online.

  • V den doručení Vám Zásilkovna pošle SMS s heslem a s 90minutovým časovým oknem, kdy vám bude kurýr balík doručovat. 

  • Po příjezdu řidič zákazníkovi 2x volá, případně zvoní. Předání probíhá bezpečně po sdělení hesla (příp. po ověření dokladu totožnosti). 

  • Pokud Vás řidič na adrese nezastihne, uloží po domluvě se zákazníkem balík na blízkém výdejním místě nebo do Z-BOXu. Pokud se mu nepodaří se se zákazníkem spojit, vybere výdejní místo s volnou kapacitou a pošle Vám email a sms s heslem pro vyzvednutí balíku. Balík si tedy můžete ještě tentýž den vyzvednout.

  • Ode dne uložení si balík můžete kdykoliv vyzvednout na příslušném výdejním místě Zásilkovny nebo v Z-BOXu dle platných podmínek vyzvednutí daného místa. Během vánoční sezóny může být úložní doba a možnost jejího prodloužení dočasně upravena. Tyto informace se vždy včas dozvíte na blogu a na sociálních sítích Zásilkovny.

  • V případě, že si balík nestihnete vyzvednout, bude automaticky zaslána zpět odesílateli jako tzv. „vratka“ a odesílatel vám ji musí následně poslat znovu.

     

Osobní odběr:

  • Vyzvednutí objednávky na adrese provozovny společnosti. Na způsobu a čase předání je nutné se domluvit předem na telefonu 731 417 169.

  • Adresa vyzvednutí: Díky přírodě s.r.o., Bystrá 761/10, 193 00 Praha 9 - Horní Počernice.

 

Platby – podrobný popis: 

Dobírka:

  • Dobírka je způsob doručení zboží, při kterém zákazník zaplatí za zboží až při samotném převzetí zásilky a to buď hotově nebo platební kartou.

Bankovní převod:

  • Po zadání objednávky obdržíte potvrzovací email obsahující nezbytné údaje pro bankovní převod. Jakmile vaše platba dorazí na náš účet, začneme objednávku zpracovávat.

On-line bankovní převod:

  • Jedná se o zrychlený bankovní převod prostřednictvím internetového bankovnictví zákazníka s okamžitým potvrzením o zaplacení.

  • Platba probíhá podobně jako běžná platba v on-line bankovnictví, jen s drobnými rozdíly. Při výběru tohoto způsobu platby se zákazníkovi po potvrzení objednávky objeví okno s bankovními tlačítky různých bank. Kliknutím na tlačítko své banky je zákazník přesměrován do on-line bankovnictví své banky, ve kterém se mu po přihlášení zobrazí předvyplněný platební příkaz. V zobrazeném platebním příkazu nemá zákazník možnost měnit částku, variabilní symbol nebo banku příjemce. Po potvrzení platby v on-line bankovnictví zákazníka je platba okamžitě převedena a zboží se může expedovat.

  • On-line zrychlený bankovní převod umožňuje bankovní převody u těchto bank: Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank, Poštovní spořitelna, mBank, Fio banka.

  • Bankovní tlačítka a celý proces platby provozuje společnost ComGate Payment a.s. Adresa provozovatele platební brány pro případné dotazy nebo reklamace: ComGate Payments a.s., Gočárova třída 1754 / 48B, Hradec Králové. Email: platby-podpora@comgate.cz. Tel.: +420 228 224 267. Další informace na odkazu: https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana

On-line platba platební kartou:

  • Zabezpečená platba kartou. Platební bránu provozuje společnost ComGate Payments a.s. a umožňuje akceptovat následující typy karet: Mastercard, Maestro, VISA, VISA Electron, Diners Club, Apple Pay.

  • Veškeré údaje se zadávají v prostředí ComGate platební brány a provozovatel eshopu nemá ke karetním údajům žádný přístup. Platby se zpracovávají a jsou zabezpečeny pomocí technologie 3D Secure, kdy zákazník zadává při každé platbě číslo karty, datum její platnosti a CVC kód - tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Po vyplnění údajů budete v rámci 3D Secure zabezpečení požádáni svou bankou o potvrzení platby. ComGate platební brána je certifikována dle nejpřísnějších bezpečnostních standardů asociací Visa a MasterCard.

  • Společnost ComGate a.s. je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

  • Adresa provozovatele platební brány pro případné dotazy nebo reklamace: ComGate Payments a.s., Gočárova třída 1754 / 48B, Hradec Králové. Email: platby-podpora@comgate.cz. Tel.: +420 228 224 267. Další informace na odkazu: https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana