Doprava a platba

Možnosti platby:

  • na dobírku
  • bankovním převodem
  • on-line bankovním převodem
  • on-line platební kartou při objednávce (Comgate platební brána)

Cena dopravného:

Při nákupu nad 1400 Kč s DPH je doprava zásilky zdarma!

  • Zásilkovna - Z-point                            75 Kč (+ 30 Kč dobírka)
  • Zásilkovna - Doručení na adresu     99 Kč (+ 30 Kč dobírka)
  • GLS - Doručení do ParcelShopu        59 Kč (+ 45 Kč dobírka)
  • GLS - Doručení na adresu                  79 Kč (+ 45 Kč dobírka)
  • Česká pošta - Balík do ruky               109 Kč (+ 30 Kč dobírka)
  • Česká pošta - Balík na poštu            89 Kč (+ 30 Kč dobírka)
  • Česká pošta - Balíkovna                    65 Kč (+ 30 Kč dobírka)

Uvedené ceny jsou s DPH. Cena za zásilku platí pro celou Českou republiku.
 

Přepravci – podrobný popis:

Zásilkovna - Z-Point:

  • Doručení balíku na více než 4500 výdejních míst Zásilkovny tzv. Z-Pointy po celé ČR a to obvykle do 1-2 pracovních dní od převzetí balíku přepravní službou.
  • Možnost placení dobírky hotově nebo platební kartou.
  • Při převzetí balíku Vám Zásilkovna pošle email s trasovacím číslem. Cestu vašeho balíku tak můžete sledovat on-line na stránkách Zásilkovny.
  • Jakmile je zásilka připravena k vyzvednutí, Zásilkovna Vám pošle email a sms s heslem pro vyzvednutí zásilky. Od této chvíle si balík můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout. Během vánoční sezóny může být úložní doba dočasně zkrácena na 5 dní. Při doručení do Z-BOXŮ, je úložní doba zkrácena na 3 dny.
  • Balík si můžete vyzvednout kdykoliv od okamžiku získání hesla nebo pro něj někoho poslat – nemusíte ukazovat občanku, stačí znát heslo.
  • Pokud nemáte v týdnu zrovna čas, pošlete Zásilkovně odpovědní SMS a ona vám lhůtu zdarma prodlouží až na 21 dní. Tato služba může být před Vánoci dočasně pozastavena.

Zásilkovna - Doručení na adresu:

  • Doručení balíku na adresu příjemce obvykle do 1-2 pracovních dní od převzetí balíku přepravní službou.
  • Možnost placení dobírky hotově nebo platební kartou.
  • V den doručení Vám Zásilkovna pošle sms a email s informací o 90ti minutovém rozmezí, kdy bude balík doručen.
  • Pokud Vás řidič na adrese nezastihne, uloží Vám zásilku na blízké výdejní místo Zásilkovny (Z- point) a pošle Vám email a sms s heslem pro vyzvednutí zásilky. Balík si tedy můžete ještě tentýž den vyzvednout.
  • Ode dne uložení si balík můžete kdykoliv do 7 dnů vyzvednout na příslušném výdejním místě Zásilkovny. Během vánoční sezóny může být úložní doba dočasně zkrácena na 5 dní.
  • Po uložení na výdejní místo si balík můžete vyzvednout jen na základě hesla nebo pro něj někoho poslat – nemusíte ukazovat občanku, stačí znát heslo.
  • Pokud nemáte v týdnu zrovna čas uložený balík vyzvednout, pošlete Zásilkovně odpovědní SMS a ona vám lhůtu zdarma prodlouží až na 21 dní. Tato služba může být před Vánoci dočasně pozastavena.

GLS - Doručení do ParcelShopu:

  • Doručení balíku na více než 1000 výdejních míst GLS smluvních partnerů tzv. GLS ParcelShopy po celé ČR a to obvykle do 1-2 pracovních dní od převzetí balíku přepravní službou.
  • Možnost placení dobírky hotově nebo platební kartou.
  • V okamžiku doručení do výdejního místa příjemce obdrží SMS zprávu a email s informací o tom, že je balík připraven k vyzvednutí. Zpráva obsahuje také PIN kód pro vyzvednutí balíku a případnou výši dobírky, je-li na balíku zadána.
  • Balík je možné vyzvednout po dobu 5ti pracovních dní kdykoliv během otevíracích hodin zvoleného ParcelShopu. K výdeji balíku je nutné předložit PIN kód, který příjemce obdrží SMS nebo e-mailem. Pokud příjemce nestačí balík během pěti pracovních dnů vyzvednout, může si požádat o prodloužení úložní doby o další tři pracovní dny na telefonním čísle 567 771 111.
  • V případě, kdy se blíží konec úložní doby a balík stále není vyzvednut, GLS zasílá upomínkovou SMS zprávu s informací o vypršení lhůty, po jejímž uplynutí bude balík vrácen zpět odesílateli..

GLS - Doručení na adresu:

  • Doručení balíku na adresu příjemce obvykle do 1-2 pracovních dní od převzetí balíku přepravní službou.
  • Možnost placení dobírky hotově nebo platební kartou.
  • Při převzetí zásilky Vám GLS pošle email a sms zprávu s informací o doručení balíku následující pracovní den a s číslem balíku pro jeho sledování na stránkách GLS.
  • V den doručení Vám GLS pošle sms s telefonním číslem na řidiče a informací o tříhodinovém rozmezí, kdy bude balík doručen.
  • V případě neúspěšného doručení balíku podnikne GLS další 2 pokusy o jeho doručení.
  • Po prvním neúspěšném doručení balíku obdržíte od GLS sms zprávu, na základě které máte možnost vybrat si nový den a místo doručení, včetně vyzvednutí balíku ve více než 500 výdejních místech (GLS ParcelShopech) po celé ČR.

Česká pošta - Balík do ruky:

  • Doručení balíku na adresu příjemce obvykle do 1-2 pracovních dní od převzetí balíku přepravní službou.
  • Možnost placení dobírky hotově nebo platební kartou.
  • Při převzetí zásilky Vám Česká pošta pošle email a sms zprávu s informací o doručení balíku následující pracovní den a s číslem balíku pro jeho sledování na stránkách České pošty.
  • V den doručení Vám Česká pošta pošle email a sms s telefonním číslem na řidiče, kódem pro vyzvednutí balíku bez nutnosti prokazování totožnosti a informací o časovém rozmezí, kdy bude balík doručen.
  • V případě neúspěšného doručení balíku je balík uložen na pobočce České pošty, pod kterou spadá adresa doručení.
  • V případě uložení zásilky na pobočce možnost vyzvednutí balíku jen na kód bez nutnosti prokazování totožnosti. Kód je uveden v SMS a e-mailovém avízu o uložení zásilky.

Česká pošta - Balík na poštu:

  • Doručení balíku na více než 2800 poboček České pošty.
  • Možnost placení dobírky hotově nebo platební kartou.
  • Jakmile je zásilka připravena k vyzvednutí, Česká pošta Vám pošle email a sms s kódem pro vyzvednutí balíku bez nutnosti prokazování totožnosti.

Česká pošta - Balíkovna:

  • Doručení balíku na více než 5000 poboček nebo dep České pošty s možností zrychleného odbavení.
  • Možnost placení dobírky hotově nebo platební kartou.
  • Jakmile je zásilka připravena k vyzvednutí, Česká pošta Vám pošle email a sms s kódem pro vyzvednutí balíku bez nutnosti prokazování totožnosti.
  • Pro rychlejší odbavení stačí na vyvolávacím systému na pobočce zvolit tlačítko „Zrychlený výdej balíku“.
  • Balík je možné vyzvednout po dobu 5ti pracovních dní kdykoliv během otevíracích hodin Balíkovny.

Osobní odběr:

  • Vyzvednutí zásilky na adrese provozovny společnosti. Na způsobu a čase předání je nutné se domluvit předem na telefonu 731 417 169.
  • Adresa vyzvednutí: Díky přírodě s.r.o., Bystrá 761/10, 193 00 Praha 9 - Horní Počernice.

 

Platby – podrobný popis: 

Dobírka:

  • Dobírka je způsob doručení zboží, při kterém zákazník zaplatí za zboží až při samotném převzetí zásilky a to buď hotově nebo platební kartou.

Bankovní převod:

  • Po zadání objednávky obdržíte potvrzovací email obsahující nezbytné údaje pro bankovní převod. Jakmile vaše platba dorazí na náš účet, začneme objednávku zpracovávat.

On-line bankovní převod:

  • Jedná se o zrychlený bankovní převod prostřednictvím internetového bankovnictví zákazníka s okamžitým potvrzením o zaplacení.
  • Platba probíhá podobně jako běžná platba v on-line bankovnictví, jen s drobnými rozdíly. Při výběru tohoto způsobu platby se zákazníkovi po potvrzení objednávky objeví okno s bankovními tlačítky různých bank. Kliknutím na tlačítko své banky je zákazník přesměrován do on-line bankovnictví své banky, ve kterém se mu po přihlášení zobrazí předvyplněný platební příkaz. V zobrazeném platebním příkazu nemá zákazník možnost měnit částku, variabilní symbol nebo banku příjemce. Po potvrzení platby v on-line bankovnictví zákazníka je platba okamžitě převedena a zboží se může expedovat.
  • On-line zrychlený bankovní převod umožňuje bankovní převody u těchto bank: Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank, Poštovní spořitelna, mBank, Fio banka.
  • Bankovní tlačítka a celý proces platby provozuje společnost ComGate Payment a.s. Adresa provozovatele platební brány pro případné dotazy nebo reklamace: ComGate Payments a.s., Gočárova třída 1754 / 48B, Hradec Králové. Email: platby-podpora@comgate.cz. Tel.: +420 228 224 267. Další informace na odkazu: https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana

On-line platba platební kartou:

  • Zabezpečená platba kartou. Platební bránu provozuje společnost ComGate Payments a.s. a umožňuje akceptovat následující typy karet: Mastercard, Maestro, VISA, VISA Electron, Diners Club, Apple Pay.
  • Veškeré údaje se zadávají v prostředí ComGate platební brány a provozovatel eshopu nemá ke karetním údajům žádný přístup. Platby se zpracovávají a jsou zabezpečeny pomocí technologie 3D Secure, kdy zákazník zadává při každé platbě číslo karty, datum její platnosti a CVC kód - tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Po vyplnění údajů budete v rámci 3D Secure zabezpečení požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky. ComGate platební brána je certifikována dle nejpřísnějších bezpečnostních standardů asociací Visa a MasterCard.
  • Společnost ComGate a.s. je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.
  • Adresa provozovatele platební brány pro případné dotazy nebo reklamace: ComGate Payments a.s., Gočárova třída 1754 / 48B, Hradec Králové. Email: platby-podpora@comgate.cz. Tel.: +420 228 224 267. Další informace na odkazu: https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení